środa, 23 lutego 2011

Hello ;)

Witajcie!
Dopiero zaczynam, ale mam wieeele pomysłów na prowadzenie w miarę ciekawego bloga :)
A więc tak:

Zacznę od krótkiej recenzji filmu, który niedawno obejrzałem, czyli "Jestem numerem cztery" (ang. "I am number four"). Baardzo fajny film, a efekty specjalne wgniatają w fotel... Jedyne co mnie zawiodło to zakończenie: po walce (standardowo: dobro-zło) film się skończył, pozostawiając możliwość (a właściwie potrzebę) realizacji drugiej cześci ( jest to tak jak w przypadku pierwszej części Harry Potter i Insygnia Śmierci... Niestety na razie nie wiadomo czy doczekamy się kontynuacji tego filmu...
Oto trailer -> Poolecam :)
Mimo, że na zwiastunie wygląda trochę strasznie(?), to w rzeczywistości tak nie jest:)
A tu spot telewizyjny (PL):

A na koniec piosenka z tego filmu:
~~ Adelle - Rolling in the deep
Z chęcią obejrzałbym go jeszcze raz...
Gorąco polecam!!

1 komentarz:

  1. Też byłam na tym filmie i BARDZO mi się spodobał ;) A ta piosenka świetnie pasuje do tego filmu ... (Doskonale wyszło gdy numer 6 podpaliła dom)

    OdpowiedzUsuń