niedziela, 27 lutego 2011

Next week starting...

I znów zaczyna się kolejny tydzień...
Jedni do pracy, drudzy do szkóły..., a jeszcze inni w domku ;d
W sumie nie wiem czy jest tym ostatnim co zazdrościć ( miałem ferie i 2 tyg. w domu trochę mnie znudziły :D) Lepiej wrócić do towarzystwa :)
No, żeby całkiem nie pograżyć się w rozpaczy ( przed jutrzejszym wczesnym wstaniem )
daję dawkę świeżych pioseneczek ( przynajmniej tych co wpadły mi w ucho ;D)
~~ Dr. Dre - I need a doctor
( specjalnie dla mojej przyjaciołeczki ;* )



~~ B.O.B - I'll be in the sky



No i na koniec nieco starsza piosenka, ale caaałkiem fajniutka ;)
~~ Afrojack ft. Eva Simons - Take Over Control



                                             Powodzenia w nowym tygodniu ;)

2 komentarze:

  1. Mhm. Rubiś, dla jakiej przyjaciółki ? ^_^
    Fajne nutki, a dziś w szkole zajebista bania :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Pawełku ;*
    Gdyby nie ja zapomniałbyś o tak fajnej piosence ;p

    OdpowiedzUsuń