poniedziałek, 28 lutego 2011

Re-fresh :)

Coraz bliżej wiosna!
A także Dzień Kobiet...
Marzec zapowiada się wyjątkowo pracowicie ( nie tylko prace fizyczne, ale i nauka)
Proponuję, aby nie wpaść w depresję, kilka orzeźwiających utworów:
~~ Tiesto - C'mon




~~ Black Eyed Peas - Whenever
( zespół który szczególnie przypadł mi do gustu; większość ich utworów szybko staje się hitami)




~~ Flo Rida - Who dat girl




~~ Katy Perry - Part of me




~~ Thomas Bronzwaer - Still Waters




~~ B.O.B - Magic




__________________________________________________

ZŁUDZENIE OPTYCZNE:
Patrz na kropkę i oddalaj/przybliżaj wzrok
Co zauważyłeś??


__________________________________________________

Na koniec pewna reklama, z której "zacieszają" Moje przyjaciółki:D
Pzdr. Dla Maliny, która właśnie ciężko zakuwa :D


1 komentarz:

  1. Rubiś wiesz jak Malince poprawić humorek :*

    A teraz : Kup mi, kup mi, kup mi !
    Odchodzę, bo nie masz serca !
    Dzięki : ]
    :*

    OdpowiedzUsuń